همایش خودرویی حمل و نقل عمومی در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ اضافه شدن ۶ دستگاه اتوبوس نو و بازسازی شده به خطوط اتوبوسرانی بناب
همایش خودرویی حمل و نقل عمومی در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ اضافه شدن ۶ دستگاه اتوبوس نو و بازسازی شده به خطوط اتوبوسرانی بناب
صبح امروز با حضور نماینده مردم بناب فرماندار و سایر مسئولان شهرستان همایش خودروی حمل و نقل عمومی شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به مناسبت فرارسیدن ۲۶ آذر روز حمل و نقل عمومی همایش خودرویی حمل و نقل عمومی شهرستان بناب با حضور مسئولان شهرستان در خیابان بلوار لاله برگزار شد.

در این همایش برگزیدگان حوزه های مختلف حمل و نقل عمومی اعم از تاکسیرانان، آژانس‌ها، اتوبوس، مینی بوس و غیره در این همایش شرکت کرده و توانایی‌های خود را به مسئولان شهرستان بناب نشان دادند.

کریم صمدزاده رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از اضافه شدن ۶ دستگاه اتوبوس نو به خطوط حمل و نقل عمومی شهرستان بناب خبر داد و گفت: سه دستگاه اتوبوس از طریق اعتبارات دولتی به مبلغ ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و مشارکت بهره برداران بازسازی شد.

وی افزود: در راستای بازسازی سه دستگاه اتوبوس به هر بهره بردار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار داده شد و آنها نیز هر کدام به مبلغ یک میلیارد ریال برای بازسازی اتوبوس های خود هزینه کردند که خوشبختانه در حال حاضر س۳ دستگاه اتوبوس بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهرستان بناب اضافه شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرستان بناب از خریداری سه دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل شهرستان خبر داد و گفت: سه دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال خریداری و به حمل‌ونقل بناب  اضافه شد.

کریم صمدزاده در پایان با تاکید بر این که اقدامات اخیر در نوسازی و خریداری اتوبوس در شهرستان بناب به نوبه خود بی نظیر می باشد گفت: با کمک مسئولان شهرستان بناب به خصوص نماینده مردم بناب و فرماندار بناب اعتبارات خوبی برای بناب جذب  شد که بناب یکی از محدود شهرهای شمال غرب کشور میباشد که توانسته اعتبارات بازسازی اتوبوس ها را جذب کند.

گزارش تصویری:

 

انتهای پیام / داود زیبائی