همایش متخصصین و مدیران حوزه مدیریت شهری در بناب برگزار شد+تصاویر
همایش متخصصین و مدیران حوزه مدیریت شهری در بناب برگزار شد+تصاویر
ظهر امروز همایش بزرگ متخصصین و مدیران حوزه مدیریت شهری با حضور پروفسور حسین زاده دلیر (پدر شهرسازی ایران) در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی در تشریح این خبر گفت: این همایش بزرگ با هدف تقویت هرچه بیشتر شهرداری و مدیریت شهری بناب در ارتباط با حوزه های تخصصی شهرسازی، معماری، عمران و نظام مهندسی و همچنین مهندسین چهارگانه تاسیسات معماری شهرسازی و عمران برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر اهداف ذکر شده موضوع هم گرایی نخبگان و اساتید دانشگاه ها در جهت مدیریت هرچه بیشتر شهرداری و توسعه آن در این زمینه ها از اهداف برگزاری این همایش بود.

شهردار بناب در ادامه با بیان اینکه سعی خواهیم کرد تعامل خود را در قالب کمیته های راهبردی با حضور مهندسین بومی و نظام مهندسی شهرستان بناب تقویت کنیم، گفت: با این روند قطعا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر توسعه شهری در حوزه های مختلف خواهیم بود.

 در ادامه این مراسم پروفسور حسین زاده دلیر معروف به (پدر شهرسازی ایران) در خصوص مباحث شهرسازی و پارامترهای فعلی و تجربیات آن در علم شهرسازی جهان و ایران صحبت کرد.

پروفسور حسین زاده دلیر در خصوص آخرین یافته های حوزه شهرسازی و برنامه ریزی شهری برای مدیریت هر چه بهتر شهرها به مدیران شهری و مدیران شهرداری بناب گوشزد کرد.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی