همایش پیاده روی خانوادگی در بناب برگزار شد+ تصاویر/اهدای جوایز ارزنده به شرکت‌کنندگان
همایش پیاده روی خانوادگی در بناب برگزار شد+ تصاویر/اهدای جوایز ارزنده به شرکت‌کنندگان
صبح امروز همزمان با آخرین روز هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی به همت سپاه ناحیه بناب، اداره ورزش و جوانان، مجتمع فولاد صنعت و سایر ارگانهای خدمات رسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همایش پیاده روی خانوادگی با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و سلامت جامعه همزمان با هفته بسیج با حضور پرشور خانواده های بنابی برگزار شد

در این همایش خانواده ها مسیر حد فاصل خیابان امام از مقابل اداره ورزش و جوانان تا مجتمع ورزشی بلوار لاله را طی و در پایان در سالن ورزشی شهید بهشتی حضور پیدا کردند

فرمانده سپاه ناحیه بناب در جمع شرکت کنندگان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی مردم و هر کس در هر صنف و حوزه ای از پیر و جوان تا زن و مرد عضو بسیج می باشند و برای ملت و کشورشان خدمت می کنند.

سرهنگ یحیی حیدری ضمن تأکید بر افزایش شور و نشاط اجتماعی و  سلامت جامعه گفت: اینگونه همایش‌ها می تواند نشاط اجتماعی را افزایش بدهد.

وی در پایان با بیان اینکه طی هفته بسیج برنامه های بسیار خوبی در شهرستان بناب برگزار شد گفت: همایش پیاده روی خانوادگی جزئی از ۱۵۰ برنامه خوب و مفید هفته بسیج در بناب بود.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی