مشورت و تلاش دو موضوع مهم در پیش برد اهداف شورای شهر/ به عنوان نماینده آماده همکاری کامل با شورای ششم هستم
مشورت و تلاش دو موضوع مهم در پیش برد اهداف شورای شهر/ به عنوان نماینده آماده همکاری کامل با شورای ششم هستم
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر انتظار داریم با مشورت، تلاش و همدلی برای خدمت به مردم بناب پیش بروند و ما نیز در کنار آن ها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی عصر امروز در جمع منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر بناب گفت: امیدواریم این شورا تاثیر گذارترین شورای شهر بناب باشد و اعضای این شورا در راستای آبادانی شهر تلاش کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی توجه به خواسته های مردم و دوری از توجه به منافع شخصی را لازمه اول در هر مسئولیتی عنوان کرد و گفت: اعضای شورای شهر بناب میبایست با تعامل و همکاری و توجه به مشکلات شهر و مطالبات مردم فعالیت کنند.

وی مشورت و تعامل را از مهترین نیازهای شورای شهر عنوان کرد و گفت: اعضای شورا اگر بخواهند موفق باشند می بایست در تمام امورات با مسئولان و افرد نخبه و مسئولان شهرستان در مشورت باشند و در غیر این صورت نمی توان کارها را پیش برد.

شیخ رضا باقری بنابی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده بناب در مجلس آمادگی کامل دارم با اعضای شورا شهر تعامل و همکاری نزدیکی برای پیش برد برنامه توسعه شهر بناب داشته باشم و اعلام میکنم اعضای شورا اگر از شخص بنده همکاری ندیدند می توانند از طریق رسانه های به مردم اطلاع رسانی کنند و اگر از مشورت و همکاری دوری کنند، باید مسئولیت کار خود را بپذیرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی اتاق فکر در تمام بخش های کشور را ضروری عنوان کرد و گفت: امروز اگر آمریکا توسعه پیدا کرده به این دلیل است به موضوع مشورت در اتاق فکر توجه کرده است و متاسفانه در کشورهای جهان سوم افکار همچنان استبدادی هستند.

نمینده مردم بناب در پایان همدلی و همکاری اعضای شورای شهر بایکدیگر را خواستار شد و گفت: انتظار داریم اعضای این دوره از شهر اقدامات خوبی را انجام بدهند و موجب رضایتمندی مردم شریف بناب شوند.

انتهای پیام/ داود زیبائی