همدلی و تعهد، مهم ترین رکن نیل به اهداف سازمانی است
همدلی و تعهد، مهم ترین رکن نیل به اهداف سازمانی است
مدیرعامل جدید شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در اولین دیدار عمومی خود با کارکنان شرکت، همدلی و تعهد را مهم ترین رکن نیل به اهداف سازمانی دانست.

به گزارش صدای بناب به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در جمع صمیمی کارکنان شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تقدیر و تشکر از تلاش جمعی آنان در تحقق اهداف سازمانی گفت: به رغم چالش ها و مشکلات پیش رو، با تکیه بر توانمندی و همت و پشتکار همکاران در سالی که گذشت عملکردی فراتر از تعهدات گازرسانی را محقق ساخته ایم.
وی خدمت رسانی صادقانه به مردم و جلب رضایت عمومی را هدف کلان شرکت در اجرای امور دانست و تصریح کرد: اگر کارکنان با تعهد سازمانی و احساس مسؤولیت در قبال ولی نعمتان خود و  لحاظ نمودن رضای الهی در تمامی امور اقدام نمایند بدون شک سازمان در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.
کمالی اظهار داشت: سرمایه انسانی مهم ترین دارایی شرکت در نیل به اهداف بوده و تلاش مدیریت عالی سازمان بر این خواهد بود تا با رفع چالش های موجود، بهبود رضایت و ایجاد محیط شغلی ایمن و ارتقای دانش و روحیه کارکنان در حفظ سرمایه های انسانی تلاش نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت رسانی صادقانه با همیاری تک تک همکاران و ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده و تعاملات مطلوب با دستگاه های اجرایی و اطلاع یابی در دیدگاه های ذی نفعان، در ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم  تلاش خواهیم نمود.