همدلی و همکاری مردم و مسئولان عامل اصلی کنترل شیوع ویروس کرونا در بناب/ خیرین سلامت بناب در کمک به ما سنگ تمام گذاشتند
همدلی و همکاری مردم و مسئولان عامل اصلی کنترل شیوع ویروس کرونا در بناب/ خیرین سلامت بناب در کمک به ما سنگ تمام گذاشتند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب همدلی و همکاری مردم و مسئولان عامل اصلی کنترل شیوع ویروس کرونا در بناب عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در جلسه شورای خیرین حامیان مدافع سلامت کنترل ویروس کرونا در سطح شهرستان را فراتر از حد انتظار عنوان کرد و گفت:با وجود اینکه بناب از نخستین شهرستان های دارای فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان بود اما با تلاش و همکاری مردم و کادر پزشکی توانستیم جلوی شیوع فاجعه بار این بیماری را بگیریم.

دکتر علی نیرپور همدلی مدیریت شهرستان و همکاری مردم را رمز موفقیت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: جا دارد از تمام مسئولان شهرستان علی الخصوص فرماندار دلسوز و بخشدار محترم که به صورت شبانه روزی با کادر درمان و بهداشت شهرستان همکاری لازم را دارند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همکاری  مردم شریف شهرستان بناب به خصوص در زمینه رعایت فاصله اجتماعی و گسترش فرهنگ دست ندادن در این برهه زمانی از مهمترین عواملی بودند که زنجیره انتقال این بیماری خطرناک را قطع کردند و ما توانستیم کنترل را به دست بگیریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نقش خیرین حوزه سلامت در این شهرستان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی کشور، شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز از لحاظ مالی هیچ گونه مشکلی نداشته است و با کمک خیرین توانستیم تمامی نیاز های درمان  بناب را تامین کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از پرسنل درمان شهرستان گفت: به عینه شاهد بودیم که تمامی پرسنل بیمارستان ها و درمان بناب به صورت شبانه روزی و از صمیم قلب برای بهبودی بیماران کرونایی زحمت کشیدند که این زحمات را نمی توان با هیچ کلمه ای توصیف کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی