عزیزالله یزدانی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تقدیر و تشکر از شهروندانی که نسبت به نصب اپلیکیشن برق من اقدام کرده اند، اظهار داشت: بیشتر خدمات شرکت توزیع برق شهرستان بناب به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد تا از مراجعات حضوری کاسته شود.
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان بناب نصب اپلیکیشن “برق من” توسط امور مشترکین برق شهرستان بناب را ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مراجعات حضوری از مردم شریف بناب درخواست داریم نسبت به نصب اپلیکیشن “برق من” اقدام کنند.
وی افزود بیشتر خدمات بسیار مهم شرکت توزیع برق بناب مانند تسویه حساب، قبوض برق، اعلام مشکلات کوچه و معابر و سایر خدمات از طریق این اپلیکیشن ارائه داده خواهد شد.
یزدانی با تاکید بر اینکه تمامی پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان بناب به صورت ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی به مردم شریف بناب هستند،گفت: شهروندان عزیز به راحتی می توانند هر گونه خدمات و یا هر گونه مشکل و یا پیشنهادات را از طریق اپلیکیشن “برق من” به کارشناسان ما اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان به درخواست آنها رسیدگی شود.
مدیریت شرکت توزیع برق شهرستان بناب در پایان عموم مردم شریف شهرستان بناب را به صرفه جویی بهینه از مصرف برق دعوت کرد و گفت: مشترکین عزیز با نصب اپلیکیشن برق به راحتی میتوانند آخرین تسویه حساب مصرفی خود را مشاهده کنند و دیگر در ایام شیوع بیماری کرونا نیازی ندارند به ساختمان شرکت توزیع برق شهرستان بناب مراجعه کنند.
انتهای پیام/ داود زیبائی