همگامی و همیاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه ۵ بازرسی کشور
همگامی و همیاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه ۵ بازرسی کشور
مدیران شرکت گاز و منطقه 5 بازرسی کشور در راستای تعاملات اجرایی با هم دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این دیدار با هدف بررسی و رفع چالش های موجود و شناسایی فرآیندها و زمینه های مشترک همکاری برگزار شد.

نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان در این دیدار صمیمی، به تبیین و تشریح حوزه عملکردی شرکت گاز در توزیع عادلانه رفاه در گستره استان پرداخت و خدمات صادقانه این شرکت را بیانگر تلاش و زحمات همکاران بمنظور ارتقای رضایت مندی مردم شریف دانست.

وی با اشاره به گستردگی خدمات شرکت گاز اظهار داشت: علی رغم نظارت های داخلی مستمر، با همکاری مطلوب و شایسته اداره کل بازرسی استان، زمینه ارتقای سلامت اداری و بهره وری در شرکت گاز بیش از پیش فراهم خواهد شد.

سعید قاسمی وند، رئیس منطقه ۵ بازرسی کشور و بازرس کل استان نیز با اشاره به اینکه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایندگان حاکمیت در صیانت از ارزش ها، حقوق مردم و بیت المال می باشند، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست با پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی با ریشه یابی و عارضه شناسی قبل از وقوع تخلف، زمینه ها و گلوگاه های فساد اداری را در سازمان متبوع خود از بین برده و با برخوردهای قانونی، متخلفان را به دستگاه های بازرسی و نظارتی معرفی کنند. بدیهی است وقوع هر گونه تخلف اداری و عدم جلوگیری و مقابله با آن صدمات جبران ناپذیری داشته و در دستگاه های دولتی تابع نظام اسلامی قابل توجیه نیست.

 انتهای پیام/