هیچ‌گونه مورد امنیتی در مرزهای آذربایجان‌شرقی نداریم / اجازه نخواهیم داد تا احدی به مرزهایمان تعرض کند
هیچ‌گونه مورد امنیتی در مرزهای آذربایجان‌شرقی نداریم / اجازه نخواهیم داد تا احدی به مرزهایمان تعرض کند
فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه مورد امنیتی در مرزهای آذربایجان‌شرقی وجود ندارد گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی به مرزهای کشور چشم طمع داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از تسنیم محمد احمدی با تسلیت شهادت دو تن از مرزبانان در مرزهای شمالغرب کشور اظهار داشت: همان‌طور که مقام‌ معظم رهبری فرموده‌اند شهدای مرزبانی در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند؛ اما در عین حال با اقتدار از مرزهای کشور پاسداری و حفاظت می‌کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شهید «ساسان امیرخانی» در راه پاسداری، حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی، مبارزه با قاچاقچیان و عناصر ضدانقلاب و تأمین امنیت پایدار در مرزهای کشور ادای وظیفه می‌کرد و در حین انجام مأموریت به شهادت رسید.

وی بابیان اینکه شهادت «ساسان امیرخانی» این پیام را به دشمنان رساند که جوانان ما در هر حال از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست می‌کنند، گفت: منطقه سردشت؛ منطقه‌ای عملیاتی بوده و عناصر ضدانقلاب همواره به دنبال ناامنی در مرزهای کشورمان هستند.

احمدی اضافه کرد: شهید «ساسان امیرخانی» در حین انجام وظیفه و مأموریت‌هایی که مرزبانی در مرزهای کشور دارد، به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه وجود جوانانی همچون امیرخانی مرزها را برای عناصر ضدانقلاب ناامن می‌کنند خاطر نشان کرد: هر موقع دوستان مرزبانان را می‌بینند خوشحال می‌شوند و دشمنان از قبیل قاچاقچیان، عناصر ضدانقلاب و تروریستی با دیدن مرزبانان؛ ناراحت و احساس ناامنی می‌کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که شهدایی همچون «ساسان امیرخانی» و هم‌رزمانش اجازه نمی‌دهند تا هیچ‌کس به مرزهای کشور چشم طمع داشته باشد، خاطرنشان کرد: مرزهای کشور و به تبع استان‌مان خط قرمز مرزبانی است، اجازه نخواهیم داد تا احدی به مرزهایمان تعرض کند.

وی یادآور شد: خوشبختانه هیچ‌گونه مورد امنیتی در مرزهای آذربایجان‌شرقی وجود ندارد، اما اگر نگرانی از برخی تهدیدات علیه مرزهایمان باشد هم به لطف خداوند متعال مرزبانان شبانه‌روز حافظ و پاسدار مرزها هستند.