هیچ گونه مشکلی برای غیبت دانش آموزان و معلمان درگیر کرونا و آنفولانزا نداریم
هیچ گونه مشکلی برای غیبت دانش آموزان و معلمان درگیر کرونا و آنفولانزا نداریم
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به ضرورت جداسازی افراد بیمار به خصوص مبتلا به کرونا از سایر افراد بود دانش آموزان و معلمان درگیر بیماری کرونا و آنفولانزا می توانند با ارائه نسخه دکتر غیبت موجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پور لطفعلی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب با تاکید بر اینکه دانش آموزان بیمار و همچنین معلمان می‌بایست از سایر افراد سالم جدا باشند، اظهار داشت: معلم و دانش آموز مبتلا به کرونا و آنفولانزا می تواند با ارائه نسخه غیبت موجه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تمام شایعات، آموزش و پرورش شهرستان بناب هیچگونه سختگیری و یا ممانعتی برای مرخصی دانش آموزان و یا افراد مشکوک به کرونا و آنفولانزا ندارد و آنها می توانند بدون هیچ مشکلی دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به آموزش و پرورش اجتماعی دانش آموزان گفت: امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در کتب بعدی خود به خصوص در پایه های ابتدایی توجه بیشتری به آموزش دانش آموزان در حوزه روابط عمومی و  اجتماعی داشته باشد.

پورلطفعلی خاطرنشان کرد: قطعاً در صورت توجه بیشتر به موضوع اجتماعی و معاشرت دانش آموزان در اجتماع شاهد کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص در بین نوجوانان و جوانان خواهیم بود و امیدواریم مسئولان ارشد کشور توجه بیشتری به تربیت اجتماعی دانش آموزان داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در پایان در خصوص پیشنهاد فرماندار شهرستان بناب در مورد تعطیلی میان ترم مدارس  گفت: ما نیز موافق و پیگیر این موضوع خواهیم بود تا دانش آموزان استراحت کوتاه بین دو ترم داشته باشند و بتوانند با نشاط و شادابی بیشتری ترم جدید تحصیلی خود را آغاز کنند.

 انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی