وجود واحدهای تولیدی بزرگ در شهرک سلیمی باعث کم شدن نرخ بیکاری در سطح استان شده است
وجود واحدهای تولیدی بزرگ در شهرک سلیمی باعث کم شدن نرخ بیکاری در سطح استان شده است
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با زاهدمحمودی فرماندار شهرستان آذرشهر دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر ، در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی اطهر ضمن تشریح شرکت های تابعه گروه صنعتی گفت: چشم انداز گروه صنعتی اطهر ایجاد اشتغال بیشتر در شرکت های تابعه گروه صنعتی و تولید تخصصی با به کارگیری تکنولوژی مدرن و روز در فازهای بعدی است.

فشنگچی با اشاره به نانوایی زنجیره ای نان کامل اطهر گفت: گروه صنعتی اطهر پس از محقق شدن در تولید آردهای تخصصی، گامی در جهت ارتقای سلامت جامعه برداشته و در این راستا نانوایی ‌ های زنجیره ای اطهر را در شهرستان تبریز راه اندازی و محصولات خود را با برند نان کامل اطهر به بازار عرضه نموده که با استقبال مردم مواجه شد .

وی افزود: با توجه به اشتیاق مصرف کنندگان و تشویق و پیگیری مسئولین، گروه صنعتی اطهر را بر آن داشته تا اسباب توسعه نان کامل اطهر را در سایر نقاط ایران فراهم نمائید .
وی با اشاره به اشتغال جوانان و موضل بیکاری در سطح جامعه گفت: درحالی که بازار کار با سیل تقاضاهای شغلی فارغ التحصیلان دانشگاهی روبرو است و وضعیت بیکاری رو به روز رو به وخامت است گروه صنعتی اطهر همیشه در تلاش بوده هر ماه به تعداد ن فرات لیست بیمه خود بیافزاید تا کمکی برای رفع این موضل در استان باشد .
جواد فشنگچی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی افزود: بحمدالله شرکت های تابعه گروه صنعتی اطهر تا الان مشکلی از نظر نقدینگی و مواد اولیه نداش ته‌ا ند.

فرماندار شهرستان آذرشهر با اشاره به تشکل ستاد رفع موانع تولید در این شهرستان افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مهمترین و بالاترین مرجع قانونی برای رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات واحدهای تولیدی در سطح کشور می باشد .

وی همچنین افزود: مطابق بخشنامه‌های ابلاغی مطالبات و مسائل واحدهای صنعتی در کمیته‌های تخصصی بررسی می‌شود و گروه‌های کارشناسی به صورت روزانه و مستمر در جهت حل چالش‌ها و موانع تولید حرکت می‌کنند .

زاهد محمودی با اشاره به وضعیت اضطراری بیکاری در بین فارغ التحصیلان کشور افزود: وجود شرکتهای از قیبل گروه صنعتی اطهر در شهرک صنعتی شهید سلیمی و سایر کارخانجات تولیدی نعمتی برای استان بوده تا شاهد کمتر شدن نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان باشیم