وحدت وهمدلی نیاز ضروری امروز کشور / ایران به دنبال صلح جنگ قره باغ است
وحدت وهمدلی نیاز ضروری امروز کشور / ایران به دنبال صلح جنگ قره باغ است
جانشین فرمانده سپاه عاشورا وحدت و همدلی را نیاز ضروری امروز کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ، عسگر عباسقلی زاده ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بناب  اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم  به خاطر نعمت بزرگی به نام انقلاب اسلامی که به ما ارزانی داده است که در طول تاریخ بشریت بی نظیر است انقلاب اسلامی که برگرفته از حماسه عاشورا بوده و همواره خیر و برکت داشته است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: بدون شک با توکل به خداوند و حضور در صحنه و در سایه اطاعت از فرامین حضرت امام خمینی رحمت الله، امنیت الان کشورمان را مدیون ولایت فقیه می دانیم که این نعمت بزرگ حلال تمام مشکلات ما است.

وی توفیق در راستای اطاعت از ولی امر مسلمین کشور را امری مهم عنوان کرد و گفت: بدون شک با اطاعت از فرمان الهی و اطاعت از فرامین رهبری تمام مشکلات رفع شده و اجازه هیچ گونه دخالت را به دشمنان بیگانه نخواهیم داد.

سردار عباسقلی زاده آمریکا و اسرائیل را دشمن اصلی  کشور بیان کرد و گفت: آمریکا نه تنها با تحریم ها و تهدید هایش نمی تواند به کشورمان نفوذ پیدا کند بلکه ما با همدلی و اتحاد اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور ما به زیر سوال ببرد.

وی در پایان با اشاره به مسئله قره‌باغ گفت: حل مسالمت‌آمیز مسئله جنگ قره باغ از طریق بین المللی امری ضروری و مهم است و هرگونه شایعه در مورد جنگ قره باغ بر علیه ایران کذب محس بوده و ما خواهان صلح بین دولت ارمنستان و آذربایجان هستیم و مطمئناً در این جنگ شاهدنفوذ دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل بین این دو کشور همسایه می باشیم.

انتهای پیام/ زهرا احمدین