وحدت و یکپارچگی اعضای شورا علت موفقیت شهرداری بناب
وحدت و یکپارچگی اعضای شورا علت موفقیت شهرداری بناب
اعضای شورای اسلامی شهر بناب در گفتگو با اصحاب رسانه علت موفقیت شورای شهرستان و رضایت شهروندان از شهرداری بناب را وحدت و یکپارچگی اعضای شورای شهر بناب اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی پور جعفر صبح امروز در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شوراها، رضایتمندی مردم از شهرداری و شورا را نقطه قوت این دوره از شورا عنوان کرد و اظهار داشت: برخلاف سالیان گذشته خوشبختانه شاهد هستیم که شهروندان از عملکرد شورا و شهرداری تا حدود بسیار زیادی راضی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تاکید بر اینکه نگاه عدالت محور و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت های اصلی شورا و شهرداری است، گفت: در این دوره از شورا سعی کردیم تمامی محلات از خدمات شورا و شهرداری بی نصیب نمانند و عادلانه به تمامی مناطق خدمت رسانی شده است.


علی پور جعفر نظم مالی در شورای دوره پنجم را موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت صحیح در منابع مالی توانستیم مانع بروز مشکلات مالی همانند سالیان قبل شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب وحدت و یکپارچگی اعضای شورای اسلامی شهر بناب را عامل موفقیت شهرداری عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا پایان این دوره از شورا شاهد موفقیت های روزافزون شهرداری بناب در خدمت رسانی به شهروندان عزیز باشیم.

در ادامه این مراسم شیرین خیری عضو شورای اسلامی شهر بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز شوراها اظهار داشت: تعامل و همفکری اعضای شورا باعث شد که امروز شورای بناب جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد.

وی افزود: قبل از این مردم با دیدگاه منفی به شورا نگاه می کردند اما با عملکرد موفق و جلب رضایت شهروندان امروز دیدگاه مردم به شورا و شهرداری تغییر پیدا کرده و شاهد هستیم مردم در کارهای شهری در کنار شورا و شهرداری هستند.


خیری حفظ وحدت و یکپارچگی شورا در راستای تحقق اهداف اصلی را خواستار شد و گفت: قطعاً با ظرفیت و پتانسیل بالای اعضای شورا شاهد انجام پروژه های بی نظیر در شهر بناب خواهیم بود.

مریم بابازاده یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بناب در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت شهردار بناب در حوزه های مختلف اظهار داشت: شاهد هستیم که شهرداری بناب با پرورش گل و گیاه توانسته فضای سبز مناسبی را در شهر بناب ایجاد کند.


وی افزود: امسال شهرداری بناب به اندازه مراکز استان فضای سبز ایجاد کرده است که به نوبه خود یکی از بهترین عملکرد های شهرداری بناب طی سالیان گذشته به شمار می رود.

مریم بابازاده در پایان وحدت و یکپارچگی اعضای شورا را عامل موفقیت شورا و شهرداری عنوان کرد و گفت: از ابتدای این دوره از شورا تمام اختلافات و سلیقه ها را کنار گذاشته و با وحدت تصمیم به خدمت به شهروندان گرفتیم که به لطف خدا تا به امروز شاهد رضایتمندی شهروندان هستیم.

  • نویسنده : ندا خانی