ورودی عسگر آباد محلی که هیچ گاه برای اصلاح آن اقدامی انجام نشد
ورودی عسگر آباد محلی که هیچ گاه برای اصلاح آن اقدامی انجام نشد
ورودی محله بزرگ عسگر آباد با وجود مشکلات زیاد طی سالیان اخیر مورد بی مهری قرار گرفته و برای اصلاح آن هیچ اقدامی انجام نشده است.!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ورودی خیابان عسگرآباد یکی از محلات قدیمی بناب طی سالیان اخیر مورد بی مهری قرار گرفته و برای اصلاح ورودی این محله هیچ اقدامی انجام نشده است.

اگر از ابتدای خیابان مطهری وارد خیابان عسگر آباد شویم ۲ باب مغازه در ابتدای ورودی خیابان عسگرآباد وجود دارد که در صورت تملک آن ها شاهد ورودی زیبا برای محله عسگر آباد خواهیم بود و قطعا تصادفات در این محل به کمترین میزان خود خواهد رسید.

اهالی عسگر آباد از ورودی شلوغ این مسیر گلایه می کنند که بخاطر باریک بودن ورودی و تردد های بسیار به دلیل وجود بهداشت عسگر آباد و در فصول مدارس سرویس ها اتوبوس مدرسه دخترانه ملاصدرا این محله را شلوغ و پر سرو صدا می کند.

پر وضوح است که شهرداری می توانست چند سال پیش با هزینه کمتری این مشکل را حل کند که علاوه بر زیبا سازی خیابان مطهری ترافیک وحشتناک و زنجیر وار ورودی عسگر آباد را حل کند که متاسفانه این موضوع همچنان بلاتکلیف مانده است.

در پایان امیدواریم با دیدگاه مثبت فرید پناهی شهردار موفق بناب مشکل ورودی این محله بزرگ هر چه سریع تر بر طرف شود که قطعا به روان سازی ترافیک خیابان مطهری کمک خواهد کرد و هم موجب کاهش تصادفات ورودی عسگر آباد خواهد شد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی