ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی فردا ممنوع است/توقیف یک ماهه خودرو در صورت عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی
ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی فردا ممنوع است/توقیف یک ماهه خودرو در صورت عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی
رئیس پلیس راه شهرستان بناب هر گونه ورود و خروج خودروهای بومی و غیر بومی در رو 13 فروردین را شدیدا ممنوع اعلام کرد و گفت: قطعا با رانندگانی که به قانون توجه نکنند برخورد و خودوری آن ها یک ماه توقیف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب سرهنگ سعیداله عزتی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه از ممنوع بودن ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی فردا ۱۳ فروردین در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ورود و خروج خودرو های بومی و غیربومی تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد اما فردا سیزدهم فروردین که بنام روز طبیعت نامگذاری شده است این طرح با شدت بیشتری اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راه شهرستان بناب با تاکید بر اینکه عدم اجازه ورود و خروج خودروهای بومی و غیر بومی تنها با هدف جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری از طرف مسئولان کشوری ابلاغ شده است، تصریح کرد: تا پایان این طرح عوامل نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر و شهرداری با همکاری یکدیگر اجازه ورود و خروج را خودروهای بومی و غیربومی نخواهند داد.

وی از مسدود بودن تمامی راه‌های روستایی شهرستان های بناب ملکان و عجب شیر تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: از عموم مردم شریف بناب درخواست داریم با توجه به فرا رسیدن سیزدهم فروردین روز طبیعت اقدم به خروج از شهر بناب نکنند همچنین از تمامی روستاییان عزیز شهرستان درخواست داریم آنها نیز فردا وارد شهر بناب نشوند چرا که به هیچ عنوان حتی با هدف رفتن به باغ های شخصی خود اجازه این کار داده نخواهد شد.

وی افزود: تمامی تفرجگاه ها سطح شهرستان بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و در همین راستا تمامی راههای روستایی که به این مناطق گردشگری راه دارند فردا کاملاً با همکاری دهیاری ها مسدود خواهند شد و به هیچ عنوان اجازه تردد در این راه ها را نخواهیم داد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل شهرستان که راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری می کنند، گفت: همشهریان مطمئن باشند سلامتی آن ها بیش از هر چیزی برای پلیس خدمتگذار اهمیت دارد و اجرای قوانین و جلوگیری از تردد ها در این روزها به خاطر آنها انجام می‌شود و امیدواریم این بیماری خطرناک هر چه زودتر در شهرستان بناب و کشور پایان یابد و مردم روال زندگی عادی خود باز گردند.