وضعیت ظاهری بناب بسیار اسفناک است / ضرورت توجه ویژه شهرداری به زیبا سازی شهری بناب / عدم مدیریت صحیح علت اصلی مشکلات شهری بناب
وضعیت ظاهری بناب بسیار اسفناک است / ضرورت توجه ویژه شهرداری به زیبا سازی شهری بناب / عدم مدیریت صحیح علت اصلی مشکلات شهری بناب
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از وضعیت ظاهری شهر بناب گلایه کرد و گفت : به دلیل عدم مدیریت صحیح وضعیت ظاهری بناب نامناسب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب محمد باقری بنابی عصر امروز در جلسه ستاد باز آفرینی شهری ضمن گلایه از وضعیت ظاهری شهر بناب اظهار داشت : متاسفانه وضعیت برخی از شهرهای همجوار به مراتب بهتر از بناب می باشد ، لذا می بایست توجه ویژه ای به زیباسازی شهری بناب شود.

وی تصریح کرد : ورودی های شهر بناب به گونه ای وضعیت بدی دارند که هنگام ورود به بناب انگار وارد شهر جنگ زده ای می شویم و این برازنده ی یکی از قطب های صنعتی استان نیست.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تعامل ، همکاری و قانونمند بودن را لازمه توسعه شهری بناب عنوان کرد و گفت : بدون تعارف از مسئولین شهرستان انتظار داریم وقت بیشتری را برای توسعه بناب بگذارند که البته جا دارد از تلاش های فرماندار بناب تشکر ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی ، ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهرستان بناب را ضروری دانست و گفت : از شهرداری درخواست داریم از فردا ساخت و ساز های خارج از محدوده ی شهری را هر چه سریع تر وارد محدوده ی شهری بناب کند ، که قطعا این کار در چند سال آینده به مراتب سخت تر خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اکثر مشکلات عمرانی شهری بناب بر اثر عدم مدیریت به وجود آمده و یا حل نشده اند گفت : اکثرا پول و اعتبارات را بهانه ای برای مشکلات عنوان می کنند اما صادقانه باید بگوییم عدم مدیریت صحیح اولویت اصلی برخی از مشکلات به وجود آمده می باشد.

 

انتهای پیام/امید مردم خواه