وضعیت عجیب و اسفناک مهمترین قسمت ورودی شهر بناب/ مراجعه خودروها به تعمیرگاه پس از عبور از میدان امام علی(ع) بناب!! / آبروی جایگاه استانی شهرستان بناب در خطر است/ مردم به همان لکه گیری راضی شده اند
وضعیت عجیب و اسفناک مهمترین قسمت ورودی شهر بناب/ مراجعه خودروها به تعمیرگاه پس از عبور از میدان امام علی(ع) بناب!! / آبروی جایگاه استانی شهرستان بناب در خطر است/ مردم به همان لکه گیری راضی شده اند
آسفالت ورودی شهر بناب از طرف تبریز به خصوص اطراف میدان امام علی (ع) به طوری تخریب و اسفناک شده است که شاهد نمایان شدن گودال های عمیق و خطرناکی در این محل هستیم و صراحتا می توان گفت آبرو و اعتبار استانی شهر بناب در خطر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ورودی هر شهر پیشرفت عمرانی و آبادانی و جایگاه مهم آن شهرستان در سطح استان و کشور را نمایان می کند اما ورودی شهر بناب از طرف مرکز استان (تبریز) بخصوص اطراف میدان امام علی (ع) به دلیل عدم توجه مسئولان مربوطه طی سالیان اخیر به شکلی تبدیل شده است که انگار مهمانان وارد شهر جنگ زده ای می شوند که مسئولان آن در راستای حفظ نمادها و آثار باقی مانده جنگ، هیچ گونه اقدام عمرانی را انجام نمی‌دهند!!

مسافران، مهمانان و همچنین مردم شریف شهرستان بناب در بدو ورود به شهر بناب از طرف تبریز به ناگهان با گودال ها و آسفالت ترک خورده مواجه می‌شوند که برای جلوگیری از عبور از روی آنها با خودروی خود به نحوی می بایست با تمرکز  رانندگی کنند که انگار از میدان مین گذاری شده عبور می کنند..

قطعاً وضعیت اسفبار آسفالت در اطراف میدان امام علی (ع) موجب افزایش تصادف خواهد شد چرا که راننده ها هنگام عبور از این مسیر تمام تمرکز خود را برای عدم عبور از روی این  چاله ها می گذارند و این قطعاً باعث افزایش ضریب تصادف با سایر خودروها می شود.

برای برجسته کردن این مشکل بسیار مهم و البته حیاتی برای شهرستان بناب می‌توان هزاران دلایل و ناگفته‌های دیگری را بیان کرد اما سخن خود را کوتاه نموده و از مسئولان شهرستان عاجزانه درخواست داریم به احترام مردم شریف بناب با همکاری و همدلی یکدیگر هر چه زودتر ورودی این قسمت از شهر را حتی المقدور با لکه گیری و سایر اقدامات، مناسب سازی کنند چراکه چنین وضعیتی برازنده شهری که ادعای قطب صنعت استان و شهر کباب و دوچرخه ایران را می کند، نیست..

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی