وضعیت نامناسب ورودی و فضای اطراف پارک/ ضرورت توجه بیشتر مسئولان به این تفرجگاه ارزشمند
وضعیت نامناسب ورودی و فضای اطراف پارک/ ضرورت توجه بیشتر مسئولان به این تفرجگاه ارزشمند
پارک سنجد بناب با وجود داشتن ظرفیت بسیار بالا دارای مشکلات عمده ای است و ضرورت رسیدگی به این تفرجگاه از سوی مسئولان به خصوص شهرداری بناب دیده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، بوستان تفریحی پارک سنجد در حاشیه دریاچه ارومیه و در شهرستان بناب واقع شده است که بیش ازهفت هزار و ۲۰۰اصله انواع درخت سنجد،پسته و گل محمدی در آن کاشته شده است.

پارک سنجد با هدف گسترش مراکز تفریحی و گردشگری در سطح بناب ایجاد شده ولی متاسفانه ورودی و فضای پارک پارک سنجد در وضعیت نابسامانی قرار دارد ونیازمند توجه فوری مسئولین را می طلبد.

خیابانهایی اطراف پارک و فلکه موجود در ورودی همچنان نیمه کاره رها شده به طوری که اطراف محوطه پر از شن و ماسه است و نخاله‌های ساختمانی  و همچنین درختان خشک شده در بلوار خیابان ورودی پارک نظر هر گردشگر را به خود جلب کرده وبسیار دلگیر کننده است.

جوی های پر از لجن و زباله و همچنین آشغال های سرریز شده است از سطل زباله ها و جمع شده در محوطه ورودی پارک  سنجد بناب واقعاً در یک شهروند بنابی و گردشگران  نیست.

در پایان امیدواریم مسئولین هر سریعتر به موضوع پارک سنجد رسیدگی کنند چرا که مردم از عدم رسیدگی و بی توجهی مسئولین به این پارک باارزش گلایه دارند و واقعا پارک فدک پاسخ گویی جمعیت شهرستان بناب و مسافران نیست.

 

انتهای پیام/ زهرااحمدین

گزارش تصویری؛