پارک فدک بناب نیازمند امنیت و نظارت بیشتر مسئولان / انتظار مردم از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت در این تفرجگاه
پارک فدک بناب نیازمند امنیت و نظارت بیشتر مسئولان / انتظار مردم از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت در این تفرجگاه
طبق گفته مردم بناب پارک فدک نیازمند امنیت و نظارت هر چه بیشتر مسئولان به خصوص در ایام تابستان بوده و مردم از نیروی انتظامی و شهرداری بناب جهت برقراری آرامش و امنیت در این تفرجگاه انتظار رسیدگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، با توجه به اینکه پارک فدک بناب، به عنوان مهم ترین تفرجگاه شهری این شهرستان محسوب می شود و با گرم شدن هوا خانواده های زیادی به خصوص در آخر هفته به آنجا مراجعه می کنند، لذا انتظار خانواده ها بر این است که نیروی انتظامی شهرستان بناب با همکاری شهرداری برای برقراری نظم و امنیت این پارک تلاش کند.

طبق گفته های تعداد زیادی از همشهریان که با این رسانه مردمی تماس گرفته اند اظهار دارند که راکبان موتورسوار با ایجاد بی نظمی و با موتور وارد فضای سبز شدن باعث ناراحتی خانواده ها می شوند.

با توجه به اینکه تا به امروز نیروی انتظامی محترم شهرستان بناب به صورت شبانه روزی با حضور در داخل پارک تلاش زیادی در این مورد کرده است اما با توجه به استقبال بیشتر مردم و حضورز هزاران نفر به خخصوص در روزهای پایانی هر هفته این انتظار به وجود می آید که نیروی انتظامی تدابیر ویژه تری را برای ایجاد نظم و امنیت در این پارک بیندیشد.

در پایان امیدواریم نیروی انتظامی با همکاری سایر ارگانها به خصوص شهرداری بناب در روزهای طولانی و گرم تابستان زمینه را طوری فراهم کنند تا مردم شریف بناب و البته مهمانان شهرهای همجوار با خییال آسوده در تفرجگاهها و اماکن عمومی بناب بخصوص پارک فدک در کنار خانواده لحظاتی شاد و با امنیت و نظم را در این مکان عمومی سپری کنند.

نگارنده پیام / رقیه فتحی