پایگاه انتقال خون شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسید+ تصاویر /نماینده مردم بناب: باوجود تمام کارشکنی ها این مرکز  انتقال خون بناب به بهره‌برداری رسید
پایگاه انتقال خون شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسید+ تصاویر /نماینده مردم بناب: باوجود تمام کارشکنی ها این مرکز  انتقال خون بناب به بهره‌برداری رسید
صبح امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پایگاه انتقال خون شهرستان بناب با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پس از سال‌ها انتظار به همت مسئولان شهرستان بناب پایگاه انتقال خون شهرستان بناب رسما افتتاح و به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح پایگاه انتقال خون شهرستان گفت: این  پایگاه یکی از نیازهای اصلی و مهم شهرستان بناب بود که با وجود تمام کارشکنی‌ها  خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن هستیم.

شیخ رضا باقری بنابی با تاکید بر اینکه پایگاه انتقال خون بناب می تواند نیاز جنوب استان را تامین کند، گفت: فرآورده های خونی در پایگاه انتقال خون شهرستان بناب علاوه بر تامین نیازهای بیمارستان های شهرستان بناب میتواند به سایر شهرهای همجوار نیز خدمت رسانی کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پایگاه انتقال خون شهرستان بناب به صورت پایگاه افتتاح شده است، گفت: قطعاً تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پایگاه انتقال خون شهرستان بناب رشد بیشتری کرده و به مرکز مهم انتقال خون جنوب استان تبدیل شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به افتتاح چندین پروژه درمانی در سطح شهرستان بناب در سال جاری گفت: امیدواریم با احداث بیمارستان جدید در این شهرستان و همچنین تکمیل سایر پروژه های درمانی بتوانیم خدمات درمانی در سطح بناب را به صورت گسترده تری افزایش بدهیم.

گزارش تصویری: