پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان بنابی تا سقف 50 میلیارد تومان / صاحبان صنایع و تولیدکنندگان 28 خرداد  حضوری فعال در انتخابات خواهند داشت
پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان بنابی تا سقف 50 میلیارد تومان / صاحبان صنایع و تولیدکنندگان 28 خرداد  حضوری فعال در انتخابات خواهند داشت
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای صاحبان صنایع و تولید کنندگان تا سقف 50 میلیارد تومان از طریق سامانه بهین یاب گزارش داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حبیب امین زاده صبح امروز در نشست روشنفکری شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه س و امام رضا ع اظهار داشت: امروز هر چه داریم از برکت انقلاب و نظام جمهوری است و مهم ترین دستاورد برای ملت ایران و صنعتگران موضوع امنیت در این جامعه می باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی امنیت کشور ایران را در سطح جهان مثال زدنی عنوان کرد و گفت: صنعتگران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران زمانی می توانند فعالیت خود را به خوبی انجام بدهند که از نظر امنیت چیزی سرمایه آنها را تهدید نکند که به برکت انقلاب اسلامی کشور ما به عنوان امن ترین کشور دنیا محسوب می شود و همین باعث شده سرمایه گذاران خارجی در کشور ما فعالیت کنند.

وی با ارائه خبری خوش برای صنعتگران و صاحبان تولیدی در خصوص پرداخت تسهیلات گفت: اداره صمت در راستای رونق اقتصادی و مانع زدایی تسهیلات بسیار خوبی را برای سرمایه در گردش صنعتگران و تولید کنندگان تا سقف 50 میلیارد تومان را در نظر گرفته و افراد متقاضی می توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه بهین یاب اعتبارات خود را دریافت کنند.

مدیریت کل سازمان صمت استان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات 28 خرداد گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان همانند گذشته که در تمام صحنه ها بخصوص در ایام کرونایی که در کنار مردم حضور داشتند با تمام ظرفیت در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد تا با انقلاب و نظام خود تجدید بیعت کنند.

امین زاده در پایان با تاکید بر اینکه انتخاب فردی اصلح و کاردان برای رشد و پیشرفت کشور ضروری است گفت: خوشبختانه مردم می توانند با آزادی پای صندوق های رای حاضر شده و برای انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری افراد مدنظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ رقیه فتحی