پرداخت مستمری به بیش از 6هزار مددجوی تحت پوشش / خیرین همواره در طرح محسنین یاری گر کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند/  مردم دانش آموزان بی بضاعت را فراموش نکنند
پرداخت مستمری به بیش از 6هزار مددجوی تحت پوشش / خیرین همواره در طرح محسنین یاری گر کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند/  مردم دانش آموزان بی بضاعت را فراموش نکنند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از طریق این خدمات کمک رسان به 6 هزار و 591 نفر به صورت ماهانه مستمری پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، مهدی مهجور ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: در شهرستان بناب نزدیک به 3  هزار و 460 خانوار عضو کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان بناب هستند  و از این تعداد 6 هزار و 591 نفر به صورت ماهانه مستمری دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: یک هزار و ۵۳۴ نفر از زنان سرپرست خانوار و 2 هزار و ۲۷۶ نفر سالمند و ۹۲نفر خانواده زندانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  می باشند و در زمینه کار آفرینی و اشتغال برای خانواده های تحت پوشش خود گام های خوبی را برداشته است.

وی از وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد که اجاره نشین هستند ۲۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت:  ۸۷۲ دانش آموز و ۵۹ دانشجو تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) هستند که هرسال با شروع مدارس پک لوازم التحریر دریافت می کنند.

وی با اشاره به کمک های مومنانه گفت: امسال متاسفانه بخاطر شیوع ویروس کرونا برخی از مردم از لحاظ معیشتی و اقتصادی در وضعیت سختی قرار دارند که در این شرایط می بایست بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم وگره کشای مشکلات نیازمندان باشیم.

مهجور از اجرای طرح ایتام و محسنین خبر داد و گفت: از مردم خیر بناب می خواهیم در طرح ایتام و محسنین ما را یاری کنند و حامی کودکان بی سرپرستی باشند که  چشم امید به خیرین را دارند که مطمعنا اجر چنین افراد خیر و نیک اندیش با خدا است.

وی در پایان با اشاره به باز گشایی مدارس گفت:  هرسال کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت باز گشایی مدارس بسته های آموزشی تهیه کرده و بین دانش آموزان تحت پوشش خود  و حتی غیر عضو توزیع می کند و امسال با توجه به  شرایط اقتصادی سخت مردم انتظار داریم خیرین در این امر خداپسندانه  ما را یاری کنند.

انتهای پیام / زهرا احمدین