پرداخت ۲۵۸ میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه برای کسب و کارهای کوچک در بناب/ پرداخت ۲۰۰  فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال/ واگذاری دستگاه کارت خوان  ثابت رایگان با امتیاز وام 4 درصد
پرداخت ۲۵۸ میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه برای کسب و کارهای کوچک در بناب/ پرداخت ۲۰۰  فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال/ واگذاری دستگاه کارت خوان  ثابت رایگان با امتیاز وام 4 درصد
رئیس صندوق کار آفرینی امید شهرستان بناب گفت: هدف از تشکیل این نهاد حمایت از اشتغال روستایی و عشایری جوانان جویای کار است.

جابرجهانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب اظهار داشت: صندوق کار آفرینی امید به عنوان نهاد تخصصی، حامی کسب وکارهای خرد و کوچک در طول سالیان فعالیت خود در بخش های مختلف توانسته است نسبت به ارائه خدمات قرض الحسنه به همشهریان عزیز شهرستان‌ بناب خدمات مهمی را ارائه نماید.

رئیس صندوق کار آفرینی امید از عمده خدمات این صندوق در حوزه کار آفرینی واشتغال زایی سخن به میان آورد وگفت: در حوزه تامین مالی کسب و کارهای خرد و کوچک گام های خوبی برداشته ایم که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به منظور ایجاد و توسعه و تامین سرمایه در گردش و طرحهای صنعتی، خدماتی، کشاورزی بوده است.

وی ادر ادامه تصریح کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، صندوق کارآفرینی امید شعبه بناب با پرداخت ۲۵۸ میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه همواره حامی متقاضیان کسب و کار و مجریان طرح اشتغال در شهرستان بناب بوده است.

جابر جهانی اجرای قانون حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری صندوق شهرستان بناب را مهم عنوان کرد وگفت: حمایت های مالی از ۳۸ فقره طرح اشتغالزایی و پرداخت رقمی بالغ بر 40 میلیارد ریال تسهیلات زمینه ایجاد اشتغال را در مناطق رووستایی برای 60 نفر از جوانان جویای  کار شهرستان را فراهم نماید.

رئیس صندوق کار افرینی امید افزود: علاوه بر این که یکی دو سال اخیر با انعقاد تفاهم‌نامه با قالیبافان روستای شهرستان بناب با پرداخت ۲۰۰  فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر از قالیبافان زحمتکش شهرستان بناب را فراهم نماید.

 

وی در پایان گفت: علاوه بر موارد فوق صندوق شهرستان با ارائه دستگاههای کارتخوان سیار و ثابت جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای صنفی آماده ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد بر اساس میانگین گردش حساب مشتری می باشد.

انتهای پیام / زهرااحمدین