پروژه‌های مسیرگشایی نقش به سزایی در کاهش ترافیک شهری دارند
پروژه‌های مسیرگشایی نقش به سزایی در کاهش ترافیک شهری دارند
ستاندار آذربایجان شرقی گفت: پروژه‌های مسیرگشایی نقش به سزایی در کاهش ترافیک شهری دارند.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در بازدید از پروژه مسیرگشایی فلسطین جنوبی اظهار کرد: پروژه‌های مسیرگشایی نقش به سزایی در کاهش ترافیک شهری و ایجاد ارزش افزوده در محلات کم‌برخوردار شهر دارند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از تلاش مدیریت شهری در حوزه مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه و فرسوده شهری اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز در سال گذشته پروژه‌های مهمی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی اجرا کرده است که رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

خرّم خاطرنشان کرد: قطعاً با مدیریت و برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز شاهد توسعه عمرانی شهر در سال جاری نیز خواهیم بود.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی از مدیریت شهری اظهار کرد: چندین رشته مسیرگشایی در سطح شهر توسط مناطق دهگانه شهرداری در حال اجرا است که طبق زمانبندی به بهره‌برداری می رسند.

وی با اشاره به نقش پروژه فلسطین جنوبی در تسهیل تردد شهروندان اعلام کرد: پروژه مسیرگشایی فلسطین جنوبی با ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه تملک و اجرا در مرحله زیرسازی و جدول‌گذاری بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در این رابطه خاطر نشان ساخت: خیابان ۲۴ متری فلسطین جنوبی به طول ۳۲۰ متر با ایجاد دسترسی برای شهروندان، والمان را به میدان اهراب وصل می‌نماید و با توجه به موقعیت مکانی، این پروژه از لحاظ ترافیکی حائز اهمیت است.

وی در پایان تصریح کرد: مسیرگشایی ها از اهمیت ویژه ای در کاهش ترافیک و رونق بخشیدن به عمران و آبادانی محلات مختلف شهر برخوردارند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر