پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر عج بناب و روستاهای همجوار به سمت روستای قره چپق کلنگ زنی شد+  تصاویر
پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر عج بناب و روستاهای همجوار به سمت روستای قره چپق کلنگ زنی شد+  تصاویر
صبح امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان آیین کلنگ‌زنی فاز اول انتقال خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر عج بناب و روستاهای همجوار از تقاطع شهید چمران به سمت روستای قره چپق برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر بناب و روستای همجوار از تقاطع شهید چمران به سمت روستای قره چپق با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و مشارکت شرکت آب و فاضلاب شهرستان بناب کلنگ زنی شد.

معاون بهره‌برداری و توزیع فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی در ابتدای این مراسم با تاکید بر این که طی سالیان گذشته اعتبارات در حوزه فاضلاب شهری و روستایی به خوبی افزایش پیدا کرده است، گفت: سالیان گذشته برای تکمیل طرح‌های فاضلاب شهری و روستایی با مشکلات اعتبار مواجه بودیم که خوشبختانه در سالیان اخیر این  مشکلات حل شده است .

پرویز عباسپور در تشریح پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر عج و روستاهای همجوار به سمت روستای قره چپق گفت: این پروژه بخش بسیار زیادی از مشکلات فاضلاب این شهرک و روستاهای همجوار و حل خواهد کرد

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای روستای قره چپق اظهار داشت: امروز قره چپق پتانسیل‌های بیشتر از یک روستا را دارد و باید آن را به عنوان یک شهر محسوب کنیم و امیدواریم در اجرای این پروژه اهالی و مسئولان نیز همکاری و مشارکت خوبی داشته باشند

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبایی