پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب کلنگ‌زنی شد+ تصاویر
پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب کلنگ‌زنی شد+ تصاویر
عصر امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور آیین کلنگ زنی پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان و همچنین آیین کلنگ زنی پروژه ۱۹۸ واحدی مشارکتی بنیاد مسکن، راه و شهرسازی بناب کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با حضور رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب با ۴۸ واحد که ۴۰ واحد متعلق به واحدهای بنیاد ساخت و ۸ واحد آن خود مالک هستند در مساحت عرصه ۴۴۰۰ متر مربع و مساحت کل اعیانی ۷۱۴۰ مترمربع کلنگ زنی شد.

همچنین پروژه ۱۹۸ واحدی مشارکتی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان بناب در زمینی به مساحت ۵۶۳۰ متر مربع و ۱۹۸ واحد کلنگ‌زنی گردید.

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مسکن حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن می باشد لذا تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مشکل مسکن در کشور به زودی حل شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود در سفر به شهرستان بناب را بازدید از برخی روستاهای شهرستان در راستای بررسی طرح هادی عنوان کرد و گفت: برخی از روستاهای شهرستان بناب همچنان به آسفالت ریزی و دیوارکشی رودخانه های عبوری از آنها نیاز دارند و در همین راستا برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در پایان احداث مسکن ملی در بناب را در مناسب ترین زمین های شهرستان خواستار شد و گفت: کسانی که در نهضت ملی ثبت نام می کنند مطمئن باشند اراضی خوب و با موقعیت عالی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی