پروژه های ورزشی بناب می بایست هرچه سریع تر به اتمام برسند
پروژه های ورزشی بناب می بایست هرچه سریع تر به اتمام برسند
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: به درخواست مسئولان شهرستان، در بناب حضور داریم که از نزدیک مشکلات پروژه های ورزشی شهرستان بناب را دنبال کنیم تا در آینده ای بسیار نزدیک پروژه‌های ورزشی بناب به اتمام برسند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر بنیامین شکوه فر عصر امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر و مدال آوران شهرستان بناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال اخیر اظهار داشت: مردم کشور ما برای استقلال و آزادی در این ۴۳ سال جنگیده اند و جان بسیاری از جوانان را هدیه این انقلاب و کشور کرده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دشمنان استقلال و آزادی ما را نمی خواهند، گفت: آنها به دنبال این هستند که از هر راه و روشی به کشور ما و به خصوص جوانان ضربه وارد کنند.

وی افزود: استقلال و آزادی در این کشور به آسانی به دست نیامده است که دشمنان بخواهند با برخی از اقدامات خصمانه و ناامن کردن جامعه هویت ما را بگیرند.

بنیامین شکوه فر در ادامه با اشاره به اقدامات خوب وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش عمومی و قهرمانی گفت: وزیر ورزش و جوانان خود از جنس ورزش بوده به همین سبب شاهد آن هستیم که از استعداد جوانان و روش های مختلف برای توسعه ورزش و حل مشکلات جوانان استفاده می کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه های ورزشی در حال احداث شهرستان بناب اظهار داشت: امروز به درخواست مسئولان شهرستان، در بناب حضور داریم که از نزدیک مشکلات پروژه های ورزشی شهرستان بناب را دنبال کنیم تا در آینده ای بسیار نزدیک پروژه‌های ورزشی بناب به اتمام برسند.

وی درپایان با اشاره به ظرفیت بالای استان آذربایجان شرقی در ورزش قهرمانی کشور گفت: در تلاش هستیم که زمینه ها و زیرساخت های مناسب برای ورزش قهرمانی را بیش از گذشته فراهم کنیم تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعداد ها در این منطقه پر استعداد باشیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی