پلمپ ۱۰۴ صنف متخلف در ایام کرونایی/ ۱۴۲ مورد اعمال قانون برای خودروهای متخلف در ساعتهای تردد غیر مجاز/ برخورد جدی  با رانندگانی که پلاک های خودرو خود را مخدوش می کنند
پلمپ ۱۰۴ صنف متخلف در ایام کرونایی/ ۱۴۲ مورد اعمال قانون برای خودروهای متخلف در ساعتهای تردد غیر مجاز/ برخورد جدی  با رانندگانی که پلاک های خودرو خود را مخدوش می کنند
فرمانده نیروی انتظامی بناب از ۱۰۴ مورد پلمپ صنف های مختلف در ایام کرونایی خبر داد و گفت: در کنار این تعداد پلمپ ۷۱۲ مورد بازدید سرزده در سطح شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب با تاکید بر اینکه طبق قوانین ستاد کرونا محدودیت ها در این شهرستان لازم الاجرا هستند، گفت: در مدت زمان محدودیت های جدید ۱۴۲ مورد اعمال قانون خودرو در وضعیت نارنجی و همچنین ۸۷ مورد اعمال قانون برای خودروهای متخلف شهرستان در ایام  وضعیت قرمز ثبت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه تردد بین شهرها قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است گفت: رانندگانی که در جاده‌ها تردد می‌کند و پیامک بررسی برای آنها صادر می شود قطعاً در صورت نداشتن مجوز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

سرهنگ سهراب شفقی مخدوش کردن پلاک خودرو و تردد در سطح جاده ها را عملی غیر قانونی و تخلف ملی عنوان کرد و گفت در صورت مشاهده چنین خودروهایی بلافاصله خودرو متوقف به پارکینگ و صاحب خودرو نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از ۱۰۴ مورد پلمپ اصناف متخلف در ایام کرونایی خبر داد و گفت:متاسفانه با وجود تذکرات و اعلام های فراوان برخی از اصناف قوانین را زیر پا گذاشتند و طبق قانون با آنها برخورد شد.

وی در پایان با اشاره به تعطیلی موقت میدان دواب گفت: طبق اعلام ستاد کرونای شهرستان و واضح بودن اینکه میدان دوام مرکز تجمع تعداد زیادی از مردم می باشد و شیوع بیماران کرونا در آنجا بسیار زیاد است تا اطلاع ثانوی این میدان تعطیل است.

امتهای پیام/ داود زیبائی