پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت های خود موفق باشد
پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت های خود موفق باشد
فرمانده انتظامي بناب با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز گفت : پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت های خود موفق باشد

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سهراب شفقی” با تبريك سال نو  اظهار داشت:  فرماندهی انتظامی بناب با نزدیک شدن به چهار شنبه پایانی سال و نوروز ، مانند سال های گذشته برای اجرای ماموریت و تامین آسایش شهروندان آماده بوده و طرح های پیشگیرانه را  اجرا می کند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از شهر وندان  خواست از تجمع خوداری و فرزندان را از انجام  اعمال خطر ساز در چهار شنبه آخر سال  دوری کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان بناب گفت: انتظار می رود شهروندان برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران، توصیه ها و هشدارهای ارائه شده در این خصوص را جدی بگیرند و در خانه بمانند.
سرهنگ  شفقی  با اشاره به  برگزاری آرام مراسم چهارشنبه آخر سال در بناب خاطر نشان کرد : پلیس برای ایام تعطیلات نوروز تمهیدات ویژه ای اندیشیده که در این راستا با فعال شدن گشت های خودرویی ، موتوری و پیاده و  همراهی مردم آرامش و امنیت خوبی را برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه می توان چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز را با رعایت نکات و توصیه ها ایمن ساخت  تصريح كرد : هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین را در پی داشته باشد.
فرمانده انتظامي شهرستان بناب با تاکید بر اینکه  پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت های خود  موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسا نی بهتر به مردم یاری کرده  و به توصیه های ارائه شده توجه کنند.
سرهنگ شفقی با اشاره به همراهی مردم با پلیس در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت پیش بینی می شود با همراهی بیشتر مردم امسال حوادث چهارشنبه آخر سال  کاهش چشمگیری داشته باشد.