پلیس همواره به عنوان نهادی خدمات رسان و مورد اعتماد مردم است
پلیس همواره به عنوان نهادی خدمات رسان و مورد اعتماد مردم است
فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به وظیفه پلیس در ایجاد نظم و امنیت در داخل کشور گفت: در نظر سنجی ها پلیس همواره نهادی خدمات رسان و مورد اعتماد مردم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ رحمان عبدی صبح امروز در مراسم صبحگاهی نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا گفت: شعار امسال پلیس در سطح کشور “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” می باشد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این شعار در واقعیت تحقق یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه امنیت و ایجاد نظم در داخل کشور بر عهده پلیس می باشد، گفت: طی روزهای اخیر متاسفانه عده‌ای آگاهانه و عده‌ای دیگر نیز ناآگاهانه و تحت فشار دشمن باعث ایجاد بی نظمی و کاهش امنیت در شهرها شده بودند.

وی افزود: جدای از تمام مسائل و مطالبات، پلیس اجازه نخواهد داد که عده‌ای نظم و امنیت جامعه را برهم زده و موجب ایجاد اغتشاش و ناامنی برای شهروندان شوند و این وظیفه ذاتی پلیس در برخورد با این گونه مسائل می باشد.

سرهنگ رحمان عبدی با تاکید بر اینکه لباس پلیس همانند کفن برای آنها است، گفت: خط قرمز فراجا امنیت مردم و کشور می باشد و قطعا اجازه نخواهیم داد کسی نظم و امنیت جامعه را برهم بزند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تشریح عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان بناب در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: در این مدت زمان ۶ هزار و ۲۱۳ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در این مدت زمان ۱۲ هزار و ۱۲۶ تماس در حوزه های مختلف با سامانه ۱۱۰ گرفته شده که بیش از ۸ هزار مورد از این تماس ها توسط فرمانده انتظامی شهرستان بناب عملیاتی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس طی سالیان اخیر گفت: همواره در نظرسنجی ها پلیس به عنوان یکی از ارگان های مردمی و مورد اعتماد مردم محسوب می شود.

 انتهای پیام/ داود زیبائی