پیامدهای خطرناک حمله به مسجدالاقصی متوجه تل‌آویو است
پیامدهای خطرناک حمله به مسجدالاقصی متوجه تل‌آویو است
اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای خطرناک تداوم تجاوزات رژیم‌صهیونیستی علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان به‌ویژه مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر «سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی تاکید کرد که مسئولیت کامل و مستقیم پیامدهای جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان به‌ویژه مسجدالاقصی متوجه رژیم‌صهیونیستی است.

وی با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها علیه باب الرحمه در مسجدالاقصی و تخریب‌های صورت گرفته در این منطقه تصریح کرد: مقامات اشغالگر، تجاوزات خود را علیه مسجدالاقصی در دومین روز از ایام عید سعید فطر، به‌ویژه علیه باب الرحمه از سر گرفته‌اند.

ابوعلی بیان کرد: تخریب‌های صورت گرفته در این منطقه، باعث شده شبکه برق خسارت ببیند و درب‌ها شکسته شده و اموال موجود در مصلای باب الرحمه نابود شود.

نظامیان اشغالگر در اقدامی وحشیانه در دومین روز از عید سعید فطر مصلای باب الرحمه در داخل مسجدالاقصی را مورد حمله قرار داده و درهای آن را از جا کندند.

در حمله صهیونیست‌ها به مصلای باب الرحمه خسارت زیادی به این مکان مقدس وارد شده است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی حماس حمله اشغالگران صهیونیست به مصلای باب الرحمه در مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرده بود.

جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند مصلای باب الرحمه را تحت تصرف خود درآورد. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی، در چارچوب جنایات هدفمند این رژیم علیه این مسجد مبارک صورت می‌گیرد.

طارق سلمی با اشاره به اینکه مصلای باب الرحمه بخشی جدایی‌ناپذیر از مسجدالاقصی است، تاکید کرد که تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای سیطره بر آن راه به جایی نخواهد برد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر