پیام تبریک اتاق اصناف شهرستان بناب به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر
پیام تبریک اتاق اصناف شهرستان بناب به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر
اتاق اصناف شهرستان بناب و اتحادیه های تحت پوشش و حوزه بسیج اصناف بناب طی پیامی ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر فرارسیدن چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی شکوهمند اسلامی ایران را شاهد هستیم که قطعاً این عظمت و اقتدار موجب سرافرازی کشور بزرگ عزیزمان ایران شده است و می بایست سالیان بعد نیز شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر انقلاب عزیز اسلامی ایران در بین جهانیان باشیم.

درست سپیده دم ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ بود که امام خمینی ره بعد از تبعید ظالمانه مجدد به کشور ایران بازگشت و انقلابی را بنا نهاد که امروز دستاوردهای بسیار فراوانی را برای این کشور به ارمغان آورده است که این شکوه و عظمت می بایست با وحدت و همدلی مردم و مسئولان همچنان راه و هدف خود را پیش ببرد.

در راه دستاوردهای انقلاب شهدا نقش برجسته ای داشتند و با اهدای خون های خود باعث شده اند تا ما امروز در امنیت و آسایش کامل زندگی کنیم لذا هیچ گاه نباید یاد و خاطره شهدا که برای این کشور از خودگذشتگی کرده‌اند را فراموش کرده و همواره یاد آنها را گرامی بداریم.

اتاق اصناف شهرستان بناب و اتحادیه های تحت پوشش آن و همچنین حوزه بسیج اصناف شهرستان بناب در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با ارزش نهادن به مولفه های وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در فجر چهل و دومین انقلاب اسلامی تاکید می‌کند که اصناف و بازاریان وفادار شهرستان بناب همانند سالیان قبل در کنار مردم و مسئولان خواهد ایستاد تا با خدمت رسانی به این کشور در راستای رشد و تعالی ایران عزیز گام های موثری بردارد.

از طرف اتاق اصناف و اتحادیه های تحت پوشش و حوزه بسیج اصناف شهرستان بناب