پیام تبریک به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور
پیام تبریک به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور
مسئول کانون فرهنگی هنری تبلیغی المهدی شهرستان بناب به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب متن پیام به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

کانون های فرهنگی هنری مساجد را می توان یکی از رویش های انقلاب اسلامی دانست که بنا بر اقتضائات و نیازهای جامعه شکل گرفته اند و راهبری این کانونها به گونه ای بوده است تا مساجد ما را به مساجد طراز انقلاب اسلامی نزدیک نماید.

 

بی تردید غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج ارزش ها و مفاهیم دینی از طریق آموزش های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد و ایجاد کانون های تخصصی با موضوعات روز و مبتلا به جامعه از جمله رهاوردهای این کانون ها بوده است که از این رهگذر در پیشبرد بخش مهمی از سیاست های فرهنگی هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش شایسته ای داشته اند، مساجد پایگاه نگاه جوانان به ارزش های انقلاب است، انقلابی که باید صحنه کشاندن استعداد های جوان و نگاه به آنها،امید به آینده را تداعی می کند.

لذا اینجانب بر خود وظیفه دانستم ۱۸ اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور را به خدمت همه مدیران و مجموعه اجرایی این کانون ها و مردم شریف شهرستان بناب تبریک و تهنیت عرض نمایم از درگاه ایزدمنان توفیقاتت روز افزون برای این عزیزان خواهانم.

 

با احترام:
محمدامین اقدسی راد
مسئول کانون فرهنگی هنری تبلیغی المهدی شهرستان بناب