پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت  و هفته قوه قضائیه
پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت  و هفته قوه قضائیه
شهردار بناب به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب  محبوب تیزپاز نیاری در پیامی فرارسیدن دهه کرامت و هفته قوه قضائیه را به عموم ملت ایران بخصوص مردم فهیم شهرستان بناب تبریک و شادباش گفت.

دراين پيام آماده است :

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده زنان بزرگ و بانوان والامقامي می‌باشد كه یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و كمالات انسانی است.

بي شک دختران امروز و مادران فردا كه نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل هاي آينده گام بر مي دارند.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن دهه مبارکه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران را به همه ملت ايران خصوصا دختران عزیز و پاکدامن شهرستان بناب تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همگان با بهره گرفتن از سیره پاک اهل بیت بتوانند در رشد و تکامل خود و جامعه اسلامی بکوشند.

قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران که یکی از ارکان اساسی نظام است، همواره با بهره گیری از ارشادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و بهره جستن از شرع مقدس اسلام نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها و کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از دلسوزان امام و انقلاب گواهی روشن براین مدعاست.

اینجانب همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، متقارن بودن هفته قوه قضائیه با دهه کرامت را خیر دانسته و هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا در شهرستان بناب تبریک عرض نموده و موفقیت و تائیدات الهی را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران آرزومندم .

محبوب تیزپاز نیاری / شهردار بناب