پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس
پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس
شهردار بناب به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس این روز را به تمامی مهندسین کشور بخصوص بنابی تبریک گفت.

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب مهندس تیزپاز نیاری به مناسبت فرا رسیدن 5 اسفن این روز طی پیامی به شرح ذیل به تمامی مهدیسن کشور بخصوص بناب تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

تاريخ پر افتخار ايران اسلامي مدیون دانشمندان و مهندسان فرهيخته‌اي است كه پايه‌گذار تمدن بزرگ اسلامي ايراني براي اين مرز و بوم بوده‌اند .

پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.

نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه مدقانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.

بی شک شایستگی و توانمندي مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم  مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجليل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گراميداشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.

اینجانب پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسین زحمتکش کشور بخصوص همکاران متعهد و خدمتگذار خود در شهرداری بناب که طی یکسال اخیر تلاش بی وقفه نمودند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون در راه خدمتگذاری به مردم و نظام جمهوری اسلامی برایشان آرزومندم.

محبوب تیزپاز نیاری/ شهردار بناب