پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن هفته معلم
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن هفته معلم
فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن روز معلم پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، متن پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت فرارسیدن روز معلم به شرح ذیل می باشد؛

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

هرجا کامی شیرین و سایه مهری گسترده است حضور معلم را پیدا یا پنهان می توان یافت، پر واضح است جامعه ای که همواره حرمت معلم را پاس دارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب خواهد گرفت و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود. کشور و جامعه ای که قدردان معلمان خود نباشد، به جهل و نادانی رضایت داده است.

بدون تردید استادان و معلمان فرهیخته کشورمان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال “جهش تولید” نام‌گذاری شده است بیش از گذشته طلیعه‌دار عرصه عزم، اراده، کار و تلاش خواهند بود و در جهت اعتلای علم و فناوری کشور، بستر مناسبی را برای تحقق این امر فراهم خواهند کرد.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور و بخصوص شهرستان بناب، تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ سهراب شفقی/فرمانده انتظامی شهرستان بناب