پیام تبریک مدیر سازمان حمل و نقل شهری شهرستان بناب به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل
پیام تبریک مدیر سازمان حمل و نقل شهری شهرستان بناب به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل
کریم صمدزاده مدیر سازمان حمل و نقل شهری شهرستان بناب به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل همگانی طی پیامی از تمامی رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب متن پیام مدیر سازمان حمل و نقل شهری شهرستان بناب به شرح ذیل است؛

«بسمه تعالی»

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می تپد و مسیر توسعه و پیشرفت و تکامل جوامع بشری نیزبا آن آمیخته و عجین شده است .

از ابتدای شیوع بیماری کرونا همگان شاهد بودیم فعالان عرصه حمل و نقل عمومی شهری کشور به خصوص رانندگان عیزیز حمل و نقل عمومی شهرستانبناب فداکارانه و با عشق بصورت شبانه روزی به مردم خدمت کردند.

از همین جا  فرا رسیدن هفته حمل ونقل و راهداری را که یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و پایبندی این قشر به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عینیت بخشید، به حضور اعضای خانواده عظیم راهداری وحمل و نقل بخصوص رانندگان تاکسی، اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی شهرستان بناب تبریک میگویم.

راانندگان عزیز حمل و نقل عمومی بناب مطمئن باشند این سازمان با کمک نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تلاشگر، شهردار  و اعضای شورای شهر قطعا پیگیر مشکلات و مطالبات آنها هستند.

کریم صمد زاده/ مدیر سازمان حمل و نقل شهری شهرستان بناب