پیام تسلیت فرمانده انتظامی بناب به مناسبت آغاز ایام محرم
پیام تسلیت فرمانده انتظامی بناب به مناسبت آغاز ایام محرم
فرمانده انتظامی بناب با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب  متن پیام به شرح زیر است:

 

با فرا رسیدن ماه محرم ، ماه حماسه ، شجاعت ، فداکاری ، آزادگی و عزت انسانی آغاز شد ،  ماهی که در آن خون بر شمشیر غلبه کرد و نسل ها با تبعیت از سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش راه پیروزی بر زورمداران را آموختند ماهی که در آن برای همیشه تاریخ تمام زمان ها و مکان ها به نوع بشر آموخته شد که مسیر حق از باطل را تمیز دهد.

 

محرم ماه ابزار محبت شیعیان به مقام ولایت و امامت است مکتبی که در آن آزادمنشی را درس می دهند ماهی که امام حسین(ع) راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را نه فقط به شیعیانش بلکه به همه آزاداندیشان جهان آموخت تا سرمشقی تاریخ ساز باشد.

 

عشق به امام حسین(ع) یاران وفادارش و راهی که آنها پیش روی بشریت قرار دادند دیگر شیعه مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد این راهی تضمین شده برای فرار از ذلت بردگی است کشتی نجاتی در دریای پرتلاطم که می توان سوار بر آن از امواج سهمگین به سلامت گذشت.

 

محرم و کربلا پناهگاه همه آنهایی است که از ظلم و جور به ستوه آمده اند و حکومت صالحان و اولیای راستین را جستجو می کنند.

 

امام حسین(ع) تشنه آب نبود ، تشنه وفاداری و آزادیخواهی بود ، تشنه آنکه مردمان را در جستجوی انسانیت ببینند ، او لب تشنه ماند تا ما را سیراب از ارزش ها کند ، او با عزیز ترین کسانی که داشت بر شمشیرها تاخت ، تا نه زخم تنش بلکه زخم دلش را ببینیم و افکار بلندش را درک کنیم.

 

اینجاب فرا رسیدن ماه محرم را که با نهصت حسینی عجین است به مقام معظم رهبری ، آزادیخواهان مسلمان ، شیعیان و عموم ملت و سلحشور و آزاداندیش ایران اسلامی و تمام رزمندگان ایثارگران خانواده معظم شهداء ، کارکنان ، خدوم انتظامی و مردم ولایتمدار شهرستان بناب تسلیت عرض می نمایم.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان بناب سرهنگ سهراب شفقی