پیام دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا
پیام دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا
پیام دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

به گزارش صدای بناب، دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا پیام به شرح زیر اعلام کرد.

«وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»

تحریم بسیج دانشجویی، تحریمی از نوع استیصال و درماندگی جهان غرب است؛ تحریمی که در عین مضحک بودن، سند اقتدار و افتخار برای بسیج دانشجویی و ایران اسلامی بوده و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

فرزندان عزیزمان در بسیج‌های دانشجویی همواره جزو بهترین فرزندان ایران پرافتخارمان در ایمان، بصیرت، عزت، زمان شناسی، ولایتمداری، مسئولیت‌پذیری و مطالبه‌گری بوده‌اند و همواره برای ارتقای کشور عزیزمان در صحنه بوده و خود را همواره اثبات نموده‌اند و مطمئنا این رفتار همواره خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم و نظام مقدس مان بوده و خواهد بود.

دنیا شاهد است که بسیج، مردمی‌ترین، پاک‌ترین و موثرترین ارگانی است که در تمام عرصه‌های خدمت و توسعه، در خدمت و کنار مردم بوده است. خدمت بی‌منت در کمک به سیل و زلزله‌زدگان، همت و حمیت در امداد به هموطنان در جریان شیوع کرونا، ایثار و فداکاری در اردوهای جهادی و ده‌ها عملکرد صادقانه و خداپسندانه، تنها گوشه‌ای از خدمات بسیج به جامعه است.

آری، غیرت و رشادت جوانان بی‌ادعای ایران اسلامی، خشم و هیاهوی مستکبران و ایادی بی‌خاصیت آنها را همواره بر انگیخته است که نشان از دون مایگی، بدخواهی، عناد و غرایض سیاسی شیطان صفتان است.

در همین راستا، اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ دانشگاه بناب، در کنار دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر کشور و تمام ملت شریف ایران اسلامی، ضمن محکومیت اقدام مغرضانه‌ی اتحادیه‌ی اروپا و مدعیان دروغین اخلاق و دیپلماسی، اعلام می‌دارد که حراست از منافع ملی وظیفه‌ی یکایک شیرمردان این مرز و بوم است؛ همان مرز و بومی که بزرگ مردانی چون قاسم سلیمانی‌ها را تقدیم کرده است و با بذل جان و مال، در مقابل تمام تهدیدات دشمنان، چون کوهی استوار ایستاده است.

 مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب / ۴خرداد ۱۴۰۲

  • نویسنده : داود زیبائی