پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت روز جهانی قدس
پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت روز جهانی قدس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بناب به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش صدای بناب، متن پیام به شرح زیر است:

هر کس ندای استغاثه‌ی مسلمی را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست.
“حضرت محمد (ص) “

امسال چهل و دو سال از فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای روز قدس می‌گذرد و این ابتکار بین مسلمانان جهان توسعه یافته است تا جایی که حتی در شهرهای اروپایی و آمریکایی نیز شاهد برپایی راهپیمایی روز قدس هستیم.

امسال نیز مثل سال گذشته به‌دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این فضیله از مردم عدالتخواه جهان به‌ویژه مؤمنین ایران گرفته شد اما رسانه‌های جبهه استکبار که همیشه در برابر این رویداد جهانی سکوت می‌کردند، این‌بار با انتشار مطالب مختلف خوشحالی خود را از عدم برپایی راهپیمایی روز قدس بروز دادند که این موضوع نشان می‌دهد برگزاری این مراسم چقدر برای آن‌ها دردآور بوده است.

به نظر می‌رسد در عصر کنونی، کمتر روزی است که مانند روز جهانی قدس توانسته باشد ملت‌ها، گروه‌ها و قشرهای مختلف جهان را حول یک هدف واحد، هم صدا و همراه کرده باشد. این تدبیر، دوراندیشی و دشمن‌شناسی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بود که سبب شد روز جهانی قدس به روز فریاد همه ملت‌های آزاده در برابر سیاست‌های تفرقه‌انگیز تبدیل شود.

امروز گفتمان مقاومت که از تشعشعات اندیشه امام خمینی(ره) و راهبری رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است با تقدیم شهدای قهرمانی هم‌چون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، بیشتر از همیشه در بین کشورهای منطقه پذیرفته شده است تا جایی که امروز مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است و منتظر هرگونه خطا یا اشتباه محاسباتی رهبران این رژیم است تا شر آن را برای همیشه از عرصه گیتی محو کند.

هر چند امسال توفیق برپایی راهپیمایی روز قدس برای مردم ایران و شهرستان بناب حاصل نشد اما بسیجیان ما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انزجار خود را نسبت به این غده سرطانی اعلام می‌کنند.

شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی آزادگان جهان بوده و امید است با تدابیر رهبر معظم و عنایات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و در قدس آزاد شده به امامت ولی‌فقیه به اقامه نماز جماعت بپردازیم.

اینجانب به نوبه‌ی خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنانه‌ی مردم همیشه در صحنه شهرستان بناب و گرامیداشت روز مقدس قدس، سربلندی و سعادت همه‌ی مسلمین جهان را از درگاه احدیت مسئلت مینمایم.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بناب