پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه شهرک گلخانه ای بناب با عتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال/ ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر در فاز اول این پروژه/بخشی از تولیدات این شهرک به کشورهای همسایه صادر خواهد شد
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه شهرک گلخانه ای بناب با عتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال/ ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر در فاز اول این پروژه/بخشی از تولیدات این شهرک به کشورهای همسایه صادر خواهد شد
فرماندار بناب از پیشرفت 70 درصدی احداث و تکمیل زیر ساخت های شهرک گلخانه ای بناب با اعتباری بیش از 150 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شهریار فتحی فرماندار بناب ظهر امروز به همراه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و رئیس دفتر نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از پروژه گلخانه‌ای بناب بازدید و از نزدیک از روند پیشرفت فیزیکی و نحوه اجرای آن مطلع گردید.

فرماندار بناب در این بازید در جمع خبرنگاران در تشریح این پروژه گفت: شهرک گلخانه‌ای بناب در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در حال احداث می باشد و به همت نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی برای کارهای زیر سازی آن اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال جذب و پرداخت شده است.

فرماندار بناب میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: کارهای زیر سازی این پروژه مانند آب و برق، جدول کشی، ایجاد راه و غیره در حال انجام می باشد و و پس از تکمیل کارهای زیر سازی جهت احداث سازه های گلخانه ای به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر این که با احداث شهرک گلخانه بناب بخش زیادی از سبزیجات و میوه جات مورد نیاز داخلی از این محل تامین خواهد شد، اظهار داشت: در کنار تامین نیاز داخلی بخشی از تولیدات به کشورهای روسیه، عراق و سایر کشورهای همسایه صادر خواهد شد و قطعاً در ارزآوری بریا کشور بسیار موثر خواهد بود.

شهریار فتحی یکی از از مهمترین دستاوردهای این پروژه را اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر در اولین مرحله اعلام کرد و گفت: امیدواریم در مراحل دوم و بقیه اقدامات این پروژه،  اشتغالزایی برای تعداد بیشتری از جوانان فراهم شود.

فرماندار بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل زحمتکش در اجرای این پروژه به خصوص ادارات خدمات رسان و جهاد کشاورزی گفت: این پروژه با پیگیری های نماینده مردم بناب و سایر عوامل به این مرحله رسیده است که جا دارد قدردان زحمات همه آن ها باشیم.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی