پیگیر افزایش عجیب اجاره بها مغازه ها در پاساژ الغدیر هستیم/ با صاحبان این مغازه ها گفتگو خواهیم کرد
پیگیر افزایش عجیب اجاره بها مغازه ها در پاساژ الغدیر هستیم/ با صاحبان این مغازه ها گفتگو خواهیم کرد
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در گفتگو با صدای بناب در واکنش به گزارش این رسانه در خصوص افزایش سرسام آور اجاره در پاساژ الغدیر از شروع پیگیری های فوری و گفتگو با صاحبان مغازه های این پاساژ خبر داد.

حبیب خان بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در واکنش به گزارش میدانی این رسانه مردمی از وضعیت افزایش غیرمنتظره و سرسام آور اجاره مغازه ها در پاساژ الغدیر گفت: بنده و سایر مسئولان شهرستان این گزارش مردمی و میدانی را مشاهده و درصدد بررسی و پیگیری آن هستیم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب افزایش غیر منتظره و عجیب اجاره بها در تمامی واحدهای صنفی به خصوص پاساژ الغدیر را غیر معقول آن عنوان کرد و گفت: قطعا این گونه افزایش اجاره بها باعث افزایش گرانی در بازار می‌شود .

حبیب خان بابایی با بیان اینکه صبح امروز در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان این موضوع را با فرماندار شهرستان، دادستان بناب و سایر مسئولان ارشد شهرستان در میان گذاشتیم گفت: صبح امروز با یعقوب عبیری صاحب چند مغازه در این پاساژ گفتگوی داشتیم تا دوستانه مانع افزایش اجاره بها در واحدهای صنفی پاساژ الغدیر شویم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان گفت: افزایش قیمت اجاره بها طبق قانون می‌بایست انجام شود و این دلیل نمی شود که صاحبان مغازه ها و املاک هر اندازه که مایل باشند درصد اجاره را بالا ببرند و قطعاً پیگیری این موضوع از طریق مقامات ارشد شهرستان بناب هستیم.