چمن مصنوعی روستای زاوشت افتتاح و به بهره برداری رسید+تصاویر/ فرماندار بناب:ورزش بناب ورزش بناب به خوبی توسعه پیدا کرده است
چمن مصنوعی روستای زاوشت افتتاح و به بهره برداری رسید+تصاویر/ فرماندار بناب:ورزش بناب ورزش بناب به خوبی توسعه پیدا کرده است
ظهر امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چمن مصنوعی روستای زاوشت با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، چمن مصنوعی روستای زاوشت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار بناب در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در راستای بهره برداری این مجموعه تلاش کرده اند گفت: ساخت چنین اماکن ورزشی در روستاها نیاز مبرم می‌باشد چرا که جوانان و نوجوانان می بایست از امکانات خوب ورزشی بهره مند شوند.

شهریار فتحی با تاکید بر اینکه ورزش شهرستان بناب به خوبی راه توسعه و پیشرفت خود را طی می کند گفت: با وجود اینکه دولت از لحاظ اقتصادی مشکلات بسیار زیادی را دارد اما در حوزه ورزش توجه خوبی داشته است و از تمام ظرفیت ها برای توسعه ورزش شهرستان ها به خصوص در بناب استفاده گردد.

فرماندار بناب نقش خیرین در توسعه ورزش شهرستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: خیرین روستای زاوشت در تکمیل و بهره برداری این مجموعه ورزشی بسیار همکاری کرده‌اند و همچنین در در کنار این ورزشگاه با خرید منزل مسکونی برای نیازمندان روستا سنگ تمام گذاشتند.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ورزش شهرستان بناب طی چهل و دو سال اخیر در انقلاب اسلامی رشد بسیار چشمگیری داشته است و امروز نیز این امکانات را نیز مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/داوود زیبائی