کاهش جرائم و افزایش رضایتمندی مردم از پلیس طی ۴ سال گذشته در بناب
کاهش جرائم و افزایش رضایتمندی مردم از پلیس طی ۴ سال گذشته در بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: کاهش جرائم طی 4 سال گذشته در بناب موجب افزایش رضایتمندی مردم از پلیس شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گفت: جادارد از تمامی مردم فهیم شهرستان بناب برای همکاری با پلیس طی ۴ سال گذشته نهایت تقدیر و از تمام مسئولان شهرستان به خصوص نماینده بناب، فرماندار و سایر مسئولان کمال تشکر را نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در تشریح عملکرد انتظامی بناب در ۴ سال گذشته گفت: خوشبختانه طی ۴ سال گذشته در حوزه های مختلف از جمله کشف مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و از همه مهمتر ایجاد امنیت و در رأس آن دستگیری سارقان مسلح در سال گذشته پلیس توانست با اقدامات خود رضایت شهروندان را به دست بیاورد.

سرهنگ سهراب شفقی با اشاره به سایر اقدامات پلیس در زمان خدمت در بناب گفت: با همکاری مسئولان شهرستان در رفع موارد حادثه خیز توانستیم میزان تصادفات جاده ای و درون شهری بناب را به حداقل ممکن برسانیم که این کار با همکاری پلیس و نهادهای خدمات رسان حاصل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب آموزش پیشگیری از سرقت و افزایش گشت و بازرسی در سطح بازار شهرستان را از مهمترین خدمات پلیس طی سالهای گذشته عنوان کرد و گفت: با همکاری بازاریان و برگزاری گشت ها توانستیم آمار سرقت در شهرستان بناب را به حداقل برسانیم حتی اگر جرایمی هم انجام شد در کوتاه ترین زمان ممکن با آنها برخورد و مجرمان را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادیم.

سرهنگ سهراب شفقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان بناب گفت: امروز پس از ۴ سال و ۲ ماه از جمع مردم شهرستان بناب جدا شده و در خدمت مردم شهر عجب شیر خواهم بود اما قطعاً مردم بناب همیشه در قلب و ذهن ما باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/ داود زیبائی