کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان بناب به تبریز
کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان بناب به تبریز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان بناب خبر داد و این امر را نشان از پیشرفت حوزه درمانی بناب دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر بهمن نقی پور صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بناب از پرداخت تمامی معوقات و بدهی کاردرمان خبر داد و اظهار داشت: طی چند ماه گذشته حجم بسیار زیادی از معوقات مختلف کادر درمان باقی مانده بود که به طور کامل پرداخت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اتمام پروژه های درمانی در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان شهرستان و استان توانستیم اکثر پروژه های درمانی شهرستان را به اتمام برسانیم و  می توانیم بگوییم که در حال حاضر تقریباً پروژه نیمه تمامی در شهرستان بناب وجود ندارد.

دکتر بهمن نقی پور از کاهش ۳۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان بناب به تبریز خبر داد و گفت: سیر نزولی این آمار نشان می دهد که خدمات درمانی در شهرستان بناب به خوبی در حال رشد و توسعه می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پایان با تاکید بر اینکه پیگیر نواقص و مشکلات حوزه درمانی شهرستان بناب هستیم، گفت: برخی از مشکلات مانند جذب پزشک از نیازهای شهرستان بناب می باشد که به دنبال رفع این نیازها می باشیم.

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : داود زیبائی