کتاب سفارت عشق مجموعه اشعار غلامرضا امامعلی زاده منتشر شد
کتاب سفارت عشق مجموعه اشعار غلامرضا امامعلی زاده منتشر شد
کتاب سفارت عشق، سومین مجموعه شعر از اشعار شاعر، نویسنده، منتقد و فعال فرهنگی، غلامرضا امام علیزاده (امامی)، به کوشش خانم نسرین هوشنگی شیشوان، توسط انتشارات پارلاق قلم بناب منتشر شد.

به گزارش صدای بناب، غلامرضا امام علیزاده (امامی)، شاعر، نویسنده، منتقد و فعال فرهنگی، متولد اول مهرماه ۱۳۵۱، دانش آموخته ی ادبیات مقاومت و پایداری دانشگاه دولتی تبریز است که از حدود ۳۵ سال پیش هنر شاعری را شروع کرده و در انجمن ها و ادبی محافل گوناگون ادبی به فعالیت پرداخته است.

قبل از این از (امامی) مجموعه شعر ترکی: بیر اوووج ایشیق در تیراژ ۱۰۰۰ جلد و مجموعه رباعیات انتظار: آهسته بیا قبیله خوابست هنوز، در تیراژ ۵۰۰۰ جلد توسط انتشارات پریور، منتشر شده است.

مجموعه شعر فارسی سفارت عشق سومین اثر شعری غلامرضا امام علیزاده (امامی) منتشر شده در فروردین ۱۴۰۱ است که تعدادی از غزلیات، چهارپاره، مثنوی و رباعیات عاشقانه، اجتماعی و انتقادی این شاعر را خود جای داده است.

علاوه بر آثار بالا،از این شاعر، کتاب تحقیقی نگاهی به اشعار، اندیشه و زندگی علامه اقبال لاهوری و مجموعه اشعار ترکی طی ماه های آینده منتشر خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه ی مجموعه شعر سفارت عشق می توانند به انتشارات پارلاق قلم بناب به آدرس: بناب، خیابان امام، روبروی بانک سپه، انتهای پاساژ پورصادق مراجعه و یا با تلفن ۳۷۷۴۵۵۸۵-۰۴۱ و یا شماره تلفن ۰۹۳۹۸۶۶۴۲۷۶ تماس حاصل فرمایند.