کشف۲۸۳۷ بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق در بناب
کشف۲۸۳۷ بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق در بناب
جانشین فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲ هزار و ۸۳۷ بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس، ابراهیم فیضی‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و یگان امداد شهرستان بناب حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی ۲ هزار و ۸۳۷ بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “بناب” با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس