کشف مقادیر زیادی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بناب
کشف مقادیر زیادی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بناب
فرماندار بناب از کشف مقادیر انبوه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در شهرستان بناب با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از فارس، امین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام عصر(عج) و انجام عملیات مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی مقداری مواد ضدعفونی کننده از فردی سودجو که اقدام به گران فروشی و عرضه خارج از شبکه در شهرستان بناب می کرد، کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات مشترک مقدار یکصد لیتر الکل سفید، ۴ هزار عدد دستکش لاتکس بیمارستانی، ۳۷ عدد ماسک و ۶۰ عدد اسپری ضدعفونی کننده ۶۰ سی سی کشف و ضبط شد.

به گفته رفیعی، در راستای انجام این عملیات مشترک نسبت به پلمب یک واحد مغازه لوازم تجهیزات پزشکی نیز اقدام شد.

فرماندار بناب در ادامه ضمن هشدار به سودجویان و محتکران اقلام و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک، الکل، دستکش و مواد ضدعفونی کننده تأکید کرد: به اخلالگران در حوزه سلامت مردم اجازه اخلالگری در شهرستان داده نخواهد شد و از مردم انتظار می رود هرگونه اخبار و اطلاعات از احتکار این قبیل کالاها و اجناس را سریعاً به نیروهای امنیتی و انتظامی گزارش نمایند.

گفتنی است، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و نیز شهرستان بناب متأسفانه برخی اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم چون ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده به یک باره در بازار نایاب شد و عده ای به خاطر منافع و مقاصد شخصی اقدام به احتکار، کم فروشی و گرانفروشی این گونه اقلام کردند که چنین اعمال و اقدامات مجرمانه ای برخورد شدید و جدی نیروهای انتظامی و مقامات قضایی را به دلیل به خطر انداختن سلامت مردم و جامعه می طلبد.