کشف نزدیک ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در “بناب”
کشف نزدیک ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در “بناب”
فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 38 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 3 نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش صدای بناب، سرهنگ”رحمان عبدی ” در تشریح این خبر گفت:در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محور های مواصلاتی و در پی دریافت خبرمبنی بر اینکه ۳ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند،شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران در یک عملیات مشترک با عملیات ویژه مبارزه مواد مخدر استان در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و آنان را دستگیر و در بازرسی از کامیونت فوتون توقیف شده مقدار ۳۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یکدستگاه کامیونت فوتون و یکدستگاه سواری سمند توقیف شد،تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • منبع خبر : خبرگزاری رکنا