کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بناب
کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بناب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تحت نظر قرار دادن متهمان در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب سرهنگ “سهراب شفقی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر با یک دستگاه سواری پراید در شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تحت نظر قرار دادن متهمان در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه سواری پراید توقیف شده تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ،از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.